اپلیکیشن فروشگاهی

۳ بازديد

اپلیکیشن فروشگاهی : در حال تسلط بر صنعت خرده فروشی هستند. گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی در چند سال گذشته بازی را به طور کامل برای صنعت تجارت الکترونیک تغییر داده اند. در نتیجه ، بسیاری از خرده فروشان به سمت خرید تلفن همراه متمرکز شده اند زیرا مصرف کنندگان به سرعت از خرید تلفن همراه استقبال می کنند. اصلی ترین موضوع در اپلیکیشن فروشگاهی این نست که چگونه طراحی می شود. بلکه این است که برنامه به نحو احسن اجرا شود.

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

برای مشاغلی که به دنبال رشد در این عصر مدرن هستند ، یک اپلیکیشن فروشگاهی برای موفقیت آنها بسیار ضروری است. در روزهای اولیه اینترنت ، وب سایت تنها مورد نیاز برای بازاریابی یک تجارت و خدمات آن بود. امروزه تنها تکیه بر یک وب سایت کافی نیست. اپلیکیشن فروشگاهی قابلیت های بسیار بیشتری را در اختیار مشاغل قرار می دهند و ابزار کاملی برای کمک به تکمیل یک وب سایت هستند.

چرا به یک اپلیکیشن فروشگاهی نیاز دارید؟

آیا مصرف کننده می تواند از طریق وب سایت خرید کند؟ البته که آنها می توانند از وب سایت ها به عنوان تنها وسیله درآمد خود اعتماد کنند. با این حال ، انتظار کافی بودن یک وب سایت به تنهایی یک اشتباه بزرگ در دنیای امروز است.

امروزه مصرف کنندگان به دنبال راحتی و توانایی خرید در هر کجا و هر زمان که می خواهند هستند. یک اپلیکیشن فروشگاهی موبایل امروزه استانداردی است که به الزامات تبدیل می شود. کمک می کند تا این رویا برای بسیاری محقق شود. برای شرکت هایی که به دنبال رشد و موفقیت هستند ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک اپلیکیشن فروشگاهی در استراتژی های آنها ضروری است.

مزایای یک اپلیکیشن فروشگاهی

استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

افزایش نرخ تبدیل

نرخ تبدیل در بازارهای مختلف ، بسیار متفاوت است. با این حال ، یک واقعیت ساده این است که در سراسر جهان ، نرخ تبدیل تجارت الکترونیک در حال افزایش است. برای شرکت ها ، این خبر بسیار خوبی است زیرا به معنای فروش و سود بیشتر است.

چت بات های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (AI) شروع به نفوذ در هر کاری می کند. چه از طریق بلندگوهای هوشمند در خانه های ما و چه از طریق ربات ها هنگام خرید ، هوش مصنوعی در آنجا است و برای مدت طولانی با ما خواهد بود. یکی از زمینه هایی که هوش مصنوعی تأثیر بسزایی در آن دارد ، تجربه مشتری است.

ربات های چت هوش مصنوعی به مشاغل کمک می کنند تا خدمات سریعتر و پاسخگوتری به مصرف کنندگان ارائه دهند که به طور قابل توجهی رضایت کلی آنها را بهبود می بخشد. در حقیقت ، هنگام مقایسه چت ، ایمیل و پشتیبانی تلفن ، چت بالاترین نرخ را 73٪ در مقایسه با 61٪ و 44٪ برای دو مورد دیگر دارد.

زمان پاسخگویی به مشتری

چت بات ها نه تنها در خدمات رسانی به مشتریان موثر هستند. بسیاری از مشاغل از آنها برای راهنمایی مشتریان به محصولات و خدمات مختلف استفاده می کنند که به بهبود فروش و وفاداری کلی مشتری کمک می کند.

تجارت سیار

فروش تجارت موبایل در حال رشد است و فقط سال به سال در حال رشد است. در سال 2019 فروش تجارت تلفن همراه در ایالات متحده 44.7 درصد از کل فعالیت های تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داد. در نیمه دوم سال جاری ، پیش بینی می شود این رقم نزدیک به 54 درصد باشد.

بر اساس گزارش جهانی ، این رشد چیزی حیرت انگیز نیست و پیش بینی می شود تا پایان امسال نزدیک به 73 درصد باشد. شرکت هایی که می خواهند رشد کنند باید علاوه بر اطمینان از داشتن وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه ، از برنامه های mCommerce نیز استقبال کنند.

داده ها واضح هستند و نمی توان با آنها بحث کرد. یک وب سایت به تنهایی از قدرت یک اپلیکیشن فروشگاهی برخوردار نیست.

قیف تبدیل تجارت الکترونیک

محبوبیت یک برنامه در وب سایت تلفن همراه را می توان مستقیماً به ظاهر و احساس کلی آن نسبت داد. با دستگاه های کوچکتر ، وارد کردن اطلاعات روی صفحه کوچک می تواند مشکل باشد و وب سایت های تلفن همراه فقط امکان سفارشی سازی محدود را فراهم می کنند. از طرف دیگر ، برنامه ها را می توان تا حد زیادی سفارشی کرد و قابلیت استفاده کلی آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

گزینه های پرداخت انعطاف پذیر

در حالی که اعتبار و بدهی همچنان هزینه را پیش می برد ، گزینه های پرداخت جایگزین مانند PayPal ، ارزهای رمزنگاری شده و سایر موارد رایج تر می شوند. با پذیرش گزینه های متعدد پرداخت ، می توانید اطمینان حاصل کنید که صرف نظر از نحوه پرداخت مشتریان شما ، توانایی انجام این کار را دارند. همچنین با استفاده از یک برنامه تجارت الکترونیک تلفن همراه ، ذخیره اطلاعات پرداخت برای مصرف کنندگان ساده است و باعث صرفه جویی در وقت و تلاش و سهولت خریدهای بعدی می شود.

جستجوی صوتی

زمانی که چیزی فقط در فیلم های علمی تخیلی دیده می شد ، اکنون دستیارهای صوتی مانند Siri ، Google و Alexa متداول هستند. جستجوی صوتی چه در بلندگوهای هوشمند خانه و چه در تلفن های هوشمند ما باشد ، کاربردهای مختلفی دارد. یکی از زمینه هایی که نقش عمده ای در آن بازی می کند ، بازیابی اطلاعات است ، با این حال ، از آن برای خرید نیز بسیار استفاده می شود.

شخصی سازی مشتری

ایجاد پروفایل برای مشتریان بر اساس ترجیحات و مکانها تأثیر عمیقی بر تجربه کلی آنها دارد. مشتریان از دریافت اطلاعات و تبلیغات هدفمند بر اساس نیازها و نیازهای آنها به جای رویکرد عمومی “یک اندازه برای همه” ، قدردانی می کنند.

D2C

مستقیم به مصرف کننده یا D2C روندی است که محبوبیت آن در سراسر جهان رو به افزایش است. با کنار گذاشتن مرد وسط و استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی یا وب سایت ، شرکت ها می توانند مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این مدل به صرفه جویی در هزینه های قابل توجه کمک می کند و به افزایش چشمگیر سود کسب و کار کمک می کند.

مراحل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

هنگام در نظر گرفتن مراحل مناسب برای توسعه اپلیکیشن فروشگاهی خود ، برخی از مناطق کلیدی وجود دارد که باید آنها را پوشش دهید.

اهداف اپلیکیشن فروشگاهی را مشخص کنید

حتی قبل از شروع فرآیند ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود ، باید بدانید موفقیت چگونه خواهد بود. با درک نقطه پایانی و اندازه گیری هایی که انجام خواهید داد ، موقعیت بهتری برای هدایت فرایند توسعه کلی خواهید داشت. برای شروع می خواهید مبنای جریان فروش فعلی خود را بدست آورید. در حال حاضر چقدر از طریق تلفن همراه و وب تولید می کنید؟ نرخ تبدیل فعلی شما چقدر است و میزان رکود شما چقدر است؟

بسته به جایی که مشتریان خود را از دست می دهید ، تلاش های خود را متفاوت متمرکز می کنید. به عنوان مثال ، یک اپلیکیشن فروشگاهی تلفن همراه می تواند به بهبود روند پرداخت شما کمک کند و به شما در افزایش تبدیل ها کمک کند. با این حال ، اگر علاقه بیشتری به حفظ مشتری دارید ، می خواهید به گزینه های وفاداری نگاه کنید که ویژگی هایی را که می خواهید ایجاد و توسعه دهید تغییر می دهد.

برای چه کسی اپلیکیشن فروشگاهی خود را ایجاد می کنید

سوال بعدی شما هنگام ایجاد یک اپلیکیشن فروشگاهی تلفن همراه ، بازار هدف شما را در نظر می گیرد. یک برنامه برای مصرف کننده B2B به احتمال زیاد با برنامه ای که مصرف کننده B2C را هدف قرار می دهد بسیار متفاوت است.

به جمعیت جمعیتی مخاطبان خود فکر کنید ، علایق آنها چیست و حتی در صورت امکان از آنچه که قبلاً استفاده می کنند و دوست دارند مطلع شوید. بر اساس پاسخ به این سوالات و سوالات مشابه ، می توانید برنامه ای بسازید که به مشتریان شما کمک می کند تا به خواسته های خود برسند.

تحقیق در مورد رقابت

مانند سایر پیشنهادات تجاری ، آگاهی از رقابت و آنچه که آنها ارائه می دهند ، حس تجاری خوبی است. وقتی صحبت از توسعه برنامه تجارت الکترونیک می شود ، این حقیقت نیز کاربرد دارد. درک کنید که رقبای شما چگونه خدمات خود را بازاریابی می کنند و چه کسانی نیز آنها را بازاریابی می کنند. نحوه عملکرد و عملکرد برنامه های آنها را بیاموزید و سعی کنید مشخص کنید کدام ویژگی ها ارزش شبیه سازی را دارند.

ایجاد توابع زنده و ویژگی های برجسته

وقتی از خود می پرسید که چگونه یک اپلیکیشن فروشگاهی بسازید ، باید ویژگی هایی را که قصد دارید به مصرف کنندگان خود ارائه دهید ، در نظر بگیرید. برای شروع ، باید عملکردهای اصلی را در نظر داشته باشید تا کاربران بتوانند از برنامه استفاده کنند. این عملکردهای اصلی شامل ثبت نام و ثبت نام و همچنین یک سبد خرید ساده با گزینه های پرداخت قوی است.

از منظر ویژگی ها ، بار دیگر به این فکر کنید که کاربران شما چه کسانی هستند و چگونه از برنامه تجارت الکترونیک شما استفاده خواهند کرد. بر اساس مخاطبان خود ، ممکن است بخواهید اشتراک گذاری اجتماعی ، نظرات و سایر ویژگی های مشابه جامعه را در نظر بگیرید. متناوبا ، ممکن است بخواهید لیست خواسته ها یا اعلان های فشار را به عنوان راهی برای ذخیره اطلاعات و دریافت هشدارها ارائه دهید.

اپلیکیشن فروشگاهی1

اپلیکیشن فروشگاهی1

طراحی UX/UI

ظاهر کلی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی برای استفاده و محبوبیت آن بسیار مهم است. کاربران خود و نحوه استفاده آنها از برنامه را در نظر بگیرید.

نحوه نگه داشتن کاربران توسط برنامه – به صورت عمودی یا افقی – بر محل قرار گرفتن انگشت شست آنها تأثیر می گذارد ، بنابراین نگران کننده است. علاوه بر این ، یافتن اطلاعات باید تا آنجا که ممکن است ساده باشد ، بنابراین نحوه قرارگیری منو و طرح کلی آن را نیز در نظر بگیرید.

با دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن های فروشگاهی در دستگاه های تلفن همراه ، کیفیت تصویر بسیار مهم است. اگر کاربران شما نتوانند مورد را با وضوح مشاهده کنند ، بعید است که تصمیم خرید بگیرند.

فناوری مناسب را انتخاب کنید

هنگام ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی تلفن همراه ، بودجه کلی خود را در نظر بگیرید. برنامه های پیشرفته وب یا PWA یک گزینه عالی برای سازمان هایی با بودجه محدود و تعداد زیادی ترافیک وب تلفن همراه است. این وب سایت های تلفن همراه نیازی به بارگیری ندارند اما فقط گزینه های سفارشی سازی محدودی را ارائه می دهند.

در مقابل ، برنامه های بومی باید از Apple App Store یا Google Play Store بارگیری شوند و به طور جداگانه برای برنامه های iOS و Android توسعه داده شوند. برنامه های بومی از نظر عملکرد و سفارشی سازی بسیار بیشتر ارائه می دهند و اغلب بسیار سریعتر از PWA ها هستند.

MVP/POC بسازید

هر زمان که یک اپلیکیشن فروشگاهی می سازید ، ابتدا می خواهید اثبات مفهوم (POC) یا حداقل محصول زنده (MVP) بسازید. این برنامه های نمونه هنوز باید دارای ویژگی های زیادی باشند که برنامه کامل دارد ، اما آنها به شما ، توسعه دهندگان و کاربران فرصتی می دهند تا عملکرد کلی برنامه را آزمایش کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی که باید در مرحله MVP وجود داشته باشد شامل مشخصات کاربر و مجوز برای اطمینان از یکپارچگی ثبت نام است. همچنین باید مطمئن شوید که سیستم پرداخت به همراه لیستی از اقلام برای خرید وجود دارد. ردیابی سفارش ، خدمات به مشتریان و ویژگی های بررسی محصول را نیز در نظر بگیرید تا تجربه را تا حد ممکن کامل کنید.

بازاریابی برنامه

بازاریابی برنامه بسیار مهم است زیرا مهم نیست که برنامه شما چقدر خوب است اگر کسی نام آن را نشنیده یا قصد استفاده از آن را ندارد. هنگامی که به بازاریابی فکر می کنید ، بازار هدف خود را در نظر بگیرید و بر اساس نحوه دسترسی به آن کاربران برنامه ای بسازید. در حالی که یک کمپین تبلیغاتی میلیون دلاری جذاب به نظر می رسد ، تنها در صورتی کار می کند که به افرادی که به محصول شما علاقه مند هستند برسد.

چند نمونه اپلیکیشن فروشگاهی

در ادامه با نمونه های معروفی از اپلیکیشن های فروشگاهی آشنا شوید.

  • Amazon

بازار آنلاین پیشرو در سراسر جهان ، تجربه خرید عالی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این برنامه سبک تر و سریعتر است و به شما امکان می دهد طیف وسیعی از محصولات را با پارامترهای مختلف تنها با چند کلیک جستجو و فیلتر کنید.

این درگاه های پرداخت متعددی را برای پرداخت آسان ارائه می دهد و شما در مورد وضعیت سفارش خود به روزرسانی های لحظه ای را دریافت می کنید. با محلی سازی برنامه ، کاربران همچنین می توانند از پیشنهادات مشاغل محلی نزدیک استفاده کنند.

  • eBay

برنامه تلفن همراه eBay به کاربران سراسر جهان این امکان را داده است تا هر زمان که بخواهند پیشنهاد دهند. گزینه های جستجو برای افزایش تجربه خرید و فروش ساده می شوند. ویژگی های برنامه شامل اسکن بارکد برای مقایسه قیمت ، جستجوی تکمیل خودکار ، پرداخت مهمان ، پیوند حساب های Paypal با حساب eBay برای تراکنش های سریعتر و موارد دیگر است.

با هشدارهای eBay ، اخبار مربوط به آخرین حراج ها را دریافت می کنید ، یا اینکه آیا حراج به زودی بسته می شود ، یا اگر از مزایای بیشتری برخوردار بوده اید. eBay یکی از بهترین برنامه های تجارت الکترونیک امروز است.

  • Groupon

برنامه Groupon خدمات توصیه ای “معامله روز” را برای مشتریان خود ارائه می دهد. کاربران مجبور می شوند از انواع مختلفی از موارد مورد نیاز خود (مانند غذا خوردن در رستوران یا خرید در یک فروشگاه مد یا حتی یک استراحت گرمسیری) از پیشنهادات عالی استفاده کنند.

این برنامه کدهای تبلیغاتی یا هشدارهای پس انداز را برای معاملات نزدیک محل کاربر ارسال می کند تا بتوانند فوراً از آن استفاده کنند یا با خانواده یا دوستان خود – با استفاده از دستگاه تلفن همراه – به اشتراک بگذارند.

  • H&M

یکی از پیشروترین شرکت های مد در جهان یک برنامه باور نکردنی را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می دهد. برنامه تجارت الکترونیک موبایل H&M به زیبایی با گرافیک صفحه نمایش بصری و منوی محصول به سبک کتاب طراحی شده است.

کاربران به راحتی می توانند موارد را با استفاده از اسکنر بارکد اسکن کرده و در رسانه های اجتماعی یا دوستان به اشتراک بگذارند. این برنامه همچنین به آنها اجازه می دهد تا هشدارهای فروش به موقع را دریافت کرده یا فروشگاههای فیزیکی نزدیک محل خود را جستجو کنند.

  • Trivago

یک سایت جستجوی آنلاین هتل که نام ، قیمت ، در دسترس بودن ، تصاویر و بررسی هتل ها را در یک مکان خاص نمایش می دهد. هنگامی که کاربران انتخاب خود را انجام می دهند ، برای تکمیل رزرو به پورتال هتل هدایت می شوند. این برنامه علاوه بر جستجوی هتل ، نقشه های تعاملی نیز ارائه می دهد و محل اقامت را در نزدیکی مکان فعلی کاربر نمایش می دهد.

  • Walmart

برنامه تلفن همراه Walmart یک تجربه خرید غنی را به راحتی از خانه در اختیار کاربران قرار می دهد. این نه تنها آنها را قادر می سازد تا محصولات را از walmart.com جستجو و خریداری کنند ، بلکه به آنها دسترسی به موجودی فروشگاه های محلی را نیز می دهد. این چیزی است که آن را در میان بهترین برنامه های تجارت الکترونیک قرار می دهد.

این ویژگی ها شامل لیست های خرید هوشمند با کدهای کوپن سازنده ، اسکن کد QR ، محاسبه قیمت در زمان واقعی و همچنین قابلیت افزودن اقلام به سبد خرید از طریق صحبت ، تایپ یا اسکن بارکد است.

  • Wish

Wish یک سایت خرید محبوب برای خرید لباس ، لوازم جانبی ، لوازم الکترونیکی و وسایل با تخفیف شدید است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است که تجربه خرید آنلاین را ساده و افزایش می دهد. مصرف کنندگان به راحتی می توانند با فروشندگان بین المللی ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به دوستان خود به اشتراک بگذارند یا پیشنهاد دهند.

اپلیکیشن فروشگاهی2

اپلیکیشن فروشگاهی2

جذب کاربران برای اپلیکیشن فروشگاهی

جذب کاربران تا حد زیادی به توزیع پلتفرم بستگی دارد. توزیع به طور معمول در Apple App Store یا Google Play Store انجام می شود ، همچنین فروشگاه های برنامه های دیگر مانند Amazon نیز موجود است. برای اپلیکیشن فروشگاهی ، بازاریابان معمولاً بر جذب کاربران از طریق تبلیغات فیس بوک و کمپین های برنامه Google تمرکز می کنند ، زیرا آنها کانالهای بسیار موثری برای دستیابی به نصب برنامه ها هستند.

برای بسیاری از تبلیغ کنندگان ، فیس بوک بالاترین حجم و کیفیت ترافیک تبلیغاتی را از طریق کمپین های نصب اپلیکیشن فروشگاهی ارائه می دهد. استفاده کامل از پتانسیل پلتفرم فیس بوک نیاز به آزمایش خلاقانه و مهمتر از همه ، سازگاری مداوم با تغییرات در استراتژی ها و الگوریتم های تبلیغاتی فیس بوک دارد.

برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن فروشگاهی

کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن فروشگاهی تقریباً مانند هر کمپین تبلیغاتی دیگر عمل می کنند ، با چند تفاوت اصلی.

مخاطبان خود را بشناسید.

رابط های تلفن همراه ممکن است در مقایسه با رایانه های رومیزی ساده شوند ، اما آنها به همان اندازه (اگر نه بیشتر) باعث حواس پرتی می شوند. اگر می خواهید پیام شما از سر و صدا عبور کند ، باید بدانید چه نوع پیام هایی برای کاربران ایده آل شما جذاب است. همچنین باید بدانید که کاربران ایده آل شما به کدام کانال ها و ناشران سرازیر می شوند.

کدام کانال ها و قالب های تبلیغاتی متناسب با بودجه شما هستند.

اگر چند تبلیغ درون برنامه ای کار می کنند ، بودجه خود را بر روی تبلیغات نمایش داده شده در نیویورک تایمز متزلزل نکنید.

پیگیری و گزارش خود را آماده کنید

بازاریابان مبتنی بر داده عاشق تبلیغات اپلیکیشن فروشگاهی هستند. ترکیبی از هنر و علم است. با پیشرفت هنر و توسعه خلاق ، علم نیاز به تعداد زیادی از مشتریان دارد. به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که بتواند هر دو جنبه را مدیریت کند. اما ما ابزارهایی داریم که می تواند هرگونه نقص در مهارت های تیم شما را جبران کند.

خلاقیت به خرج دهید

خلاقیت موثرترین اهرم شما برای بهبود عملکرد است. به خصوص اکنون که فیس بوک و گوگل بطور موثر مناقصه و بودجه بندی روزانه را در دست گرفته اند. ما همچنین خرید رسانه ای را با بهبود الگوریتم های یادگیری ماشین ساده کردیم. در نتیجه ، تبلیغ کنندگان برای دستیابی به موفقیت به خلاقیت برتر نیاز دارند و شرکای با تجربه فیس بوک و گوگل می توانند آن را ارائه دهند.

از الگوریتم های بهینه سازی استفاده کنید

فیس بوک و Google UAC الگوریتم های بهینه سازی آن را بهبود بخشیده اند. در ماه های اخیر به حدی که تبلیغ کنندگان در هر اندازه ای می توانند بدون تبدیل شدن به متخصصان تبلیغات اجتماعی به الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی دسترسی داشته باشند. هر دو شرکت جدید و تأسیس شده می توانند تکرارپذیرترین جنبه های مدیریت کمپین را به صورت خودکار انجام داده و به نتایج مالی قابل مقایسه ای دست یابند.

6 مزیت برتر اپلیکیشن فروشگاهی و اینکه چرا کسب و کار شما به آن نیاز دارد

مزایای تجارت الکترونیکی را نمی توان در دو کلمه توصیف کرد ، اما همه آنها با ایده بهترین روش برای هر مشتری به صورت جداگانه متحد شده اند. این هدف با موارد زیر محقق می شود:

عملکرد سریعتر

برنامه های کاربردی اجازه می دهند عملیات را یک و نیم سریعتر از سایت های تلفن همراه انجام دهند ، زیرا اطلاعات را به صورت محلی ذخیره می کنند و از چارچوب ها بسیار سریعتر از جاوا اسکریپت در بخشی از سایت ها استفاده می کنند. بهترین اپلیکیشن فروشگاهی به کاربران امکان می دهد محصولات را مشاهده کرده و به سبد خرید به صورت آفلاین اضافه کنند ، که باعث می شود آنها از وب سایت های تجارت الکترونیک راحت تر بوده و برای خریداران جذاب تر باشد.

در دسترس بودن

با فعال کردن مشتریان برای دسترسی به برنامه شما از هر دستگاهی ، تجارت پیشرفت قابل توجهی را تجربه می کند ، زیرا خریدها در هر کجا و در هر زمان انجام می شود. ویژگی های تلفن همراه مانند خرید با یک کلیک ، اعلان های فشاری و پرداخت آسان از هر شانس خرید حداکثر استفاده را می کند.

شخصی سازی

M-commerce می تواند داده های شخصی بیشتری را در مقایسه با سایت ها جمع آوری کند ، که تعداد فرصت های ارائه محتوای شخصی شده را افزایش می دهد. با استفاده از داده های مربوط به مکان ، سن و علایق مشتری ، کیفیت رویکرد فردی و رشد CX را بهبود خواهید بخشید. بنابراین ، مشتری که در جلسه بعدی به دنبال پیراهن قرمز بود ، تبلیغاتی از پیراهن های دقیقاً قرمز در صفحه اصلی مشاهده می کند که منجر به خرید بیشتر و بر این اساس افزایش سود شما می شود.

اپلیکیشن فروشگاهی3

اپلیکیشن فروشگاهی3

هم افزایی با سخت افزار دستگاه

آنچه وب سایت ها از آن محروم هستند – اسکن کدهای QR با دوربین ، جستجوی فروشگاه های نزدیک با GPS و خرید با میکروفون ، – برنامه ها می توانند مستقیماً به نفع تجارت انجام دهند. سخت افزار دستگاه می تواند برای هزاران هدف استفاده شود ، در حالی که توانایی سایت برای تعامل با سخت افزار بسیار محدود است.

تقاضای بالا

به گفته Statista ، سهم تجارت الکترونیکی در ایالات متحده تا سال 2021 بیش از 53 درصد از فروش تجارت الکترونیک خواهد بود. با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از مشتریان آمریکایی هنگام خرید از تلفن همراه استفاده می کنند ، تقاضای بیشتری برای برنامه های تلفن همراه نسبت به وب سایت ها وجود دارد.

صرفه جویی در فرصت ها

اگر یک اپلیکیشن فروشگاهی راه اندازی کنید ، می توانید در مواردی که در موارد دیگر ذخیره قابل توجهی صرفه جویی نمی شود ، صرفه جویی کنید. بسته به مدل کسب و کار شما ، ممکن است برای یک نقطه فیزیکی برای فروشگاه پول خرج نکنید ، اما فقط یک انبار با کالا داشته باشید.

چگونه یک اپلیکیشن فروشگاهی توسعه ندهیم؟

احتمالاً صدها دلیل وجود دارد که اپلیکیشن فروشگاهی چگونه باید ساخته نشود. برخی از رایج ترین دلایل عبارتند از:

  • فشار آوردن به تغییرات دشوار می شود – مهم نیست که تغییر چقدر کوچک است ، فشار آوردن به آن در این برنامه دشوار می شود. زمان زیادی طول می کشد تا توسعه شما این برنامه را حتی برای کوچکترین تغییرات تغییر دهد
  • گاهی اوقات نمی توان فهمید که چه چیزی باعث عملکرد ضعیف کل برنامه شما می شود
  • این برنامه از تعداد مشخصی از کاربران مقیاس نمی گیرد
  • حتی اگر مقیاس پذیری نیروی بی رحم شما باشد ، 10 برابر هزینه ای که باید باشد به دست می آید
  • تیم توسعه دهنده نمی تواند آزمایش را به راحتی پیاده سازی کند. حتی اگر می خواهید TDD ، ATDD یا BDD را دنبال کنید ، نمی توانید ، زیرا تست هایی که توسعه دهندگان شما می نویسند نمی توانند کل پایگاه کد را پوشش دهند

    مهم

  • اگر یکی از عملکردها کار نکند ، می تواند کل برنامه را از بین ببرد
  • اگر سرویس شخص ثالث خراب شود ، می تواند کل برنامه شما را خراب کند
  • شما مجبور خواهید شد همه کارها را به یک زبان ، یک نسخه انجام دهید و تقریباً باید از همان کتابخانه ها استفاده کنید. شما نمی توانید از یک اکوسیستم متنوع استفاده کنید
  • پایگاه داده شما خراب می شود ، کاربران متوجه می شوند که تخفیف فروش فوری که او به تلوزیون اعمال کرده است دیگر معتبر نیست
  • عملکرد جستجو ضعیف است زیرا باید اطلاعات را از یک پایگاه داده واحد که با افزایش استفاده از پلتفرم تجارت الکترونیک بسیار بزرگ می شود ، بیرون بیاوریم.
  • تنها چیزی که به آن تکیه می کنید تعداد ثابت سرورهایی است که برای تحویل هدف یا بیش از حد برآورد شده یا دست کم گرفته شده اند. برای مدیریت بارهای بیشتر ، باید سرورهای بیشتری را به صورت دستی اضافه کرده و در صورت نوسان بار آنها را حذف کنید. این کار زمان بر و بسیار سرمایه بر است.
    اپلیکیشن فروشگاهی4

    اپلیکیشن فروشگاهی4

نتیجه

یک اپلیکیشن فروشگاهی می تواند یکی از بهترین راه های توسعه کسب و کار باشد. بنابراین با طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی قدم در راه های جدیدی بذارید. برای موفقیت یک شرکت در تجارت امروز ، یک اپلیکیشن فروشگاهی تلفن همراه یک ضرورت مطلق است. هنگام ایجاد و طراحی یک برنامه ، باید شریکی را پیدا کنید که بتواند با شما همکاری کند تا رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.

منبع :افرند وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.